تلفن 021 88316704
Show menu

تصور کنيد برای سيستم تلفنی سازمان خود، به ۴ خط شهری و ۵ خط داخلي آنالوگ و فکس نياز داريد و يا هر ترکيب ديگری که مد نظرتان است؛ بدين منظور لزوماً نياز به خريد دو دستگاه مجزا نيست، بلکه فقط کافيست ادامه اين مطلب را با دقت بخوانيد.

 کمپانی سنگوما، به عنوان يکی از توليدکنندگان برتر کارت های تلفنی استريسک، کارت های آنالوگ خود را دقيقاً به همين منظور طراحي و عرضه نموده است. يکی از ويژگی مهم اين کارت ها، ماژولار بودن و قابليت توسعه ی آسان آن هاست. به طوريکه مدل A200، دارای دو اسلات و مدل A400، دارای شش اسلات بوده و در هر کدام از اين اسلات ها، بر اساس نياز خود، مي توانيد از ماژول های Dual (دو پورت) FXS يا FXO استفاده نماييد.

 

اکنون بیایید بازگردیم به ابتدای مطلب؛ با توجه به مثال ذکر شده، بنابراین شما به یک کارت A400 بعلاوه دو ماژول FXO و همچنین سه ماژول FXS نیاز دارید. با در نظر گرفتن این موضوع که هنوز هم یک پورت FXS و یک اسلاتِ بلااستفاده برایتان باقی می ماند که مطمئناً بعدها به کارتان خواهد آمد. نکته قابل توجه، قابلیت استفاده از Remora می باشد که با اضافه کردن آن به کارت اصلی، قابلیت افزایش خطوط تا 24 پورت، به شما داده خواهد شد. با این قابلیت، همیشه این امکان را خواهید داشت که با تغییر و یا توسعه سیستم تلفنی خود، به راحتی و با خرید Remora و ماژول های مربوطه، نیاز خود را برطرف سازید. از دیگر ویژگی های برجسته این کارت ها میتوان به قابلیت حذف اکو سخت افزاری، امکان نصب بر روی ویندوز و مهمتر از همه، پایداری بسیار بالای آن ها اشاره نمود که باعث برتری نسبت به دیگر رقبای خود شده است. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از محتواهای فنی و آموزشی که در ادامه خواهد آمد استفاده نموده و یا با کارشناسان ما به شماره 02143471 تماس حاصل فرمائید.

  

احساس رضایت را با ساعیان ارتباط آینده پیشرو تجربه کنید
آدرس : تهــــران، خیابان مطهـــــری
خیابان اورامان، پلاک ۳۴، واحد ۱۰۴
تلفن‌:‌
۰۲۱   88315442
۰۲۱   ۸۸۳۱۶۷۰۴
۰۲۱   ۸۸۳۱۶۷۱۸
۰۲۱   ۸۸۸۲۶۱۱۷
۰۲۱   ۸۸۳۱۵۳۸۴
[email protected]
arrow-down تماس با ما
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت ساعیان ارتباط آینده پیشرو می‌باشد
scroll to top