تلفن 021 88316704
Show menu

تلفن شبکه

اصولاً مدیران شرکت ها و سازمان ها به دو دسته تقسیم می شوند: مدیرانی که هم اکنون در حال استفاده از تلفن تصویری آکووکس هستند و مدیرانی که هنوز در تهیه ی این تلفن، تردید دارند. این دسته از مدیران، اغلب از خود می پرسند چه لزومی دارد یک تلفن تصویری روی میزشان باشد؟ به همین بهانه، تصمیم داریم یک روز از فعالیت های مدیری که روی میز کارش، تلفن تصویری آکووکس قرار دارد را شرح دهیم.

 آقای مدیر وارد اتاقش شده و کتش را روی چوب لباسی آویزان می کند. پشت میزش می نشیند. روی میز، به جز یک دستگاه تلفن تصویری آکووکس، هیچ کامپیوتر و مانیتوری دیده نمی شود. بی درنگ با استفاده از صفحه ی لمسی آن، نرم افزار تقویم را اجرا نموده و قرارهای ملاقات و جلسات امروز را به تفکیک موضوع و ساعت مشاهده می کند.

 داخلی معاون مالی را شماره گیری کرده و هماهنگی ها را با وی انجام می دهد. همان لحظه یکی از پیمانکاران خارج از شرکت، با داخلی وی تماس می گیرد و سپس منشی شرکت نیز پشت خط می آید. آقای رئیس هیچ نگرانی ای ندارد زیرا می داند قادر به مدیریت ۴ تماس همزمان خواهد بود. به همین خاطر، به یاری قابلیت کنفرانس چهار طرفه، با دو شخص روی خط، به مکالمه می پردازد.

 پیغامی روی صفحه ی ۷ اینچی تلفن به معنای دریافت ایمیل جدید، ظاهر می شود. آقای رئیس، ایمیل را مشاهده کرده و سپس جواب ایمیل را تایپ و ارسال می کند.

 به واسطه ی دارا بودن سیستم عامل اندروید ۴.۲ برنامه تلگرام را بر روی تلفن آکووکس خود نصب نموده و پیغام های خود را مرور می کند. سپس یکی از عکس های فرزندش را از طریق وای فای به تلفن تصویری ارسال و در قسمت گالری تلفن ذخیره نموده و آن را به عنوان پیش زمینه تلفن انتخاب می کند.

 طبق برنامه، نوبت به شرکت در جلسه با مدیران چند شرکت همکار می رسد. در این جلسه که در محیط اسکایپ برگزار می شود، طرفین علاوه بر تبادل صدا و تصویر، اقدام به اشتراک گذاری اسناد نموده و در پایان نیز، نظرسنجی صورت می گیرد.

 با استفاده از نرم افزار تایپ صوتی گوگل، به جستجو در مرورگر اینترنت می پردازد. سپس قطعه موسیقی ای موجود در حافظه ۸ گیگابایتی را پخش می کند و همزمان با آن، نکات مهم مطرح شده در جلسه را در دفترچه یادداشت تلفن، ثبت می نماید.

 با شعبه بندرعباس تماس می گیرد و با سرپرست آنجا به مدت یک ساعت، به صورت تصویری و بدون هیچ هزینه ی مخابراتی، موضوعات مختلف را مطرح می کند. تصویر دریافتی با کیفیت 720P را توسط پورت HDMI به مانیتور بزرگ نصب شده بر روی دیوار، منتقل کرده و مدیر داخلی را از روند کار مطلع می نماید.

 از طریق اپلیکشن تغییرات نرخ ارز را مشاهده می نماید و پس از مرور دوربین های مداربسته شرکت، کت خود را برداشته و از شرکت خارج می شود تا به جلسه ی مهم دیگری برود. 

آیا هنوز هم در خرید تلفن تصویری آکووکس تردید دارید؟!

احساس رضایت را با ساعیان ارتباط آینده پیشرو تجربه کنید
آدرس : تهــــران، خیابان مطهـــــری
خیابان اورامان، پلاک ۳۴، واحد ۱۰۴
تلفن‌:‌
۰۲۱   88315442
۰۲۱   ۸۸۳۱۶۷۰۴
۰۲۱   ۸۸۳۱۶۷۱۸
۰۲۱   ۸۸۸۲۶۱۱۷
۰۲۱   ۸۸۳۱۵۳۸۴
[email protected]
arrow-down تماس با ما
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت ساعیان ارتباط آینده پیشرو می‌باشد
scroll to top