تلفن 021 88316704
Show menu

همه ی ما کم و بیش با خطوط E1 آشنایی داریم و می دانیم که مشترک آن، امکان برقراری ۳۰ تماس همزمان بر روی هر خط یا لینک را خواهد داشت. به منظور اتصال این خطوط به سیستم ویپ، علاوه بر مودم های موردنیاز، می بایست از یک مبدل نیز بهره برد که این مبدل می تواند گیت وی و یا کارت تلفنی باشد. اینکه کدام راهکار را باید انتخاب نمایید، بحث مفصلی است که می توانید از طریق لینک زیر، پاسخ این سوال را دریافت کنید.

اما اکنون قصد داریم در مورد کارت های E1 صحبت کنیم و آن هم سنگوما. اگر بگوییم کارت های سنگوما در تمام دنیا، به عنوان یکی از باکیفیت ترین محصولات در نوع خود شناخته می شود، اغراق نکرده ایم؛ ۴ سال گارانتی تعویض، گواه بر این حقیقت است.

اما سوال این است که مگر این کارت ها چه مشخصه ی ویژه ای دارند که تا این حد، زبانزد هستند؟ جواب بسیار ساده است: پایداری. شما به عنوان مجری یک سیستم تلفنی، پس از راه اندازی این کارت ها می توانید با خیال راحت، به پروژه های آتی خود بپردازید. کارت های دیجیتال سنگوما در مدل های زیر عرضه می شود:

یکی از ویژگی های مهم این محصولات، سازگاری با تمام مادربردهای بازار و همچنین قابلیت نصب بر روی سیستم عامل ویندوز و لینوکس می باشد. از دیگر ویژگی های برجسته ی آن می توان به این موارد اشاره کرد:

  • سازگاری کامل با استریسک، FreeSWITCH و سایر سیستم های متن باز مبتنی بر آن
  • پشتیبانی از پروتکل های سیگنالینگ PRI ،SS7،CAS و MFC/R2
  • حذف اکو به صورت سخت افزاری

از دیگر کاربردهای مهمی که کمتر مورد توجه قرار گرفته، مبحث انتقال دیتا از طریق این کارت ها بوده که در مطالب بعدی، به طور مفصل به آن خواهیم پرداخت.

در ادامه برخی از مهمترین مشتریان و همچنین نمونه ای از پروژه های اجرا شده که کارت های دیجیتال سنگوما در آن به کار رفته اند، را مشاهده می کنید.

 

احساس رضایت را با ساعیان ارتباط آینده پیشرو تجربه کنید
آدرس : تهــــران، خیابان مطهـــــری
خیابان اورامان، پلاک ۳۴، واحد ۱۰۴
تلفن‌:‌
۰۲۱   88315442
۰۲۱   ۸۸۳۱۶۷۰۴
۰۲۱   ۸۸۳۱۶۷۱۸
۰۲۱   ۸۸۸۲۶۱۱۷
۰۲۱   ۸۸۳۱۵۳۸۴
[email protected]
arrow-down تماس با ما
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت ساعیان ارتباط آینده پیشرو می‌باشد
scroll to top