تلفن 021 88316704
Show menu

یکی از مزیت های ویپ (VoIP)، حذف وابستگی های فیزیکی جهت دسترسی به سیستم تلفنی و برقراری مکالمات صوتی و یا تصویری از هر نقطه ای می باشد که با یک جست و جوی ساده در گوگل، می توانید به هزاران مقاله و مطلب مختلف در این باره دسترسی پیدا نمایید. از طرفی اپلیکیشن هایی مثل WhatsApp ،Zoom ،Skype و ... که بخشی از زندگی روزمره ی ما رو تشکیل داده اند و در شرایط بحرانی کنونی مثل شیوع کرونا و قرنطینه ی عمومی، حتی باعث حفظ سلامت بشریت شده اند، همگی از این تکنولوژی بهره می برند.

اما ویپ برای کسب و کارها، معنا و مفهوم مهم تری داشته و اهمیت آن، تنها به برقراری یک مکالمه محدود نمی شود؛ در این روز های سخت که در همه ی دنیا، همه گیر شدن ویروس کرونا سبب شده تا بسیاری از کسب و کارها تعطیل شوند و یا کارمندان خود را به دورکاری اجباری بفرستند، ابزارهای ارتباطی در بستر اینترنت (IP) به خصوص VoIP، بیشتر از همیشه اهمیت یافته و حتی سبب حفظ حیات آن ها شده است.

پس اگر کسب و کاری دارید که هنوز در آن از این تکنولوژی بهره نبرده اید و از مرکز تلفن یا سانترال های سنتی استفاده می کنید، یا باید قبول کنید که بحران کنونی برای شما آسیب های بیشتری به دنبال خواهد داشت و یا اینکه سریع تر دست بکار شوید و برای ایجاد یک بستر امن مبتنی بر VoIP اقدام نمایید.

اما یک راهکار مبتنی بر VoIP، در این شرایط بحرانی چگونه به کسب و کار شما کمک می کند؟

اگر به شما چنین راهکاری ارائه شده است، باید بتوانید از طریق امکانات و قابلیت های اشاره شده در ادامه، از تغییرات و نتایج حاصل از آن نهایت بهره را ببرید:

 

- میز کار، همراه شماست!

با استفاده از بستر اینترنت، نیروی کار شما می تواند به سرور VoIP متصل شده، و داخلی خود را بر روی موبایل و یا کامپیوتر دسکتاپ خود، پاسخ دهد. یعنی با فراهم کردن دسترسی به شبکه ی داخلی از طریق اینترنت یا بستر امن VPN، کارمندان عزیز شما می توانند علاوه بر دسترسی به سایر سیستم های داخلی همچون CRM و ... پاسخگوی تماس های تلفنی مشتریان نیز باشند.

نکته ی قابل توجه این است، که کاربر شما به هیچ دستگاه و یا سخت افزار ویژه ای نیاز ندارد، تنها از طریق موبایل هوشمند، لپ تاپ یا گجت های دیگر، تمامی امکانات تلفنی را در اختیار خواهد داشت.

 

- بدون اینترنت هم در دسترس باشید!

بعضی اوقات این نگرانی مطرح می شود که اگر دسترسی به اینترنت قطع شد، دورکاری امکان پذیر نخواهد بود! اما اینگونه نیست.

یکی از قابلیت های کاربردی در این مواقع، DISA بوده که با استفاده از این قابلیت، کارکنان می توانند ابتدا با تماس به خطوط شرکت، از طریق سایر خطوط آزاد، با مشتریان تماس بگیرند. از طرفی کارکنان می توانند در چنین شرایطی، تماس های مربوط به شماره داخلی خود را با استاده از Find Me/Follow Me به شماره ی موبایل یا یک شماره ی خط شهری در منزل منتقل نمایند.

ممکن است برای شما این روش کمی هزینه داشته باشد اما قطع شدن ارتباط، چهارچوب های کسب و کار شما رو به هم نمی زند!

 

- ابزارهای ارتباطی را به صورت یکپارچه استفاده کنید!

استفاده از ابزارهای ارتباطی مختلف در زندگی روزمره، امری طبیعی است اما در کسب و کار گاهی اوقات مشکل زا خواهد بود. پراکندگی، عدم دسترسی واحد، عدم امکان ذخیره سازی و ... از مشکلات تنوع در ابزارها می باشد.

اما اگر یک سیستم ارتباطی کاملا یکپارچه (UCS) راه اندازی کرده باشید، علاوه بر تماس صوتی و تصویری امکان چت، فکس، کنفرانس صوتی یا تصویری، ارسال فایل و یا پیامک را نیز در اختیار خواهید داشت.

covid19-wfh-1

 

- عملکرد کارمندان ریموت را مانیتور کنید!

با فراهم کردن تمامی امکانات اشاره شده، نگرانی از چگونگی عملکرد کارمندان دورکار، به سراغ برخی از مدیران می آید که با فراهم کردن یک ابزار مانیتورینگ لحظه ای، به سادگی رفع خواهد شد.

مشاهده ی برخط کاربران، وضعیت تماس های ورودی و خروجی، تماس های از دست رفته و .. از طریق یک داشبورد تحت وب، این اطمینان را به شما می دهد تا از هر جایی بتوانید دورکاری را مدیریت نمایید.

covid19-wfh-2

covid19-wfh-3

همانطور که روشن است، با بکارگیری یک راهکار نوین و جامع ارتباطی، می توانید کسب و کار خود را، در دنیایی که ارتباطات مهم ترین عامل حیات آن است، در شرایط بحرانی نیز مدیریت کنید و از آسیب های جدی تر، با هزینه ی کمتر در امان بمانید.

لطفا پس از مطالعه ی این مقاله، دست های خود را به مدت 30 ثانیه با آب و صابون بشویید و در خانه بمانید.

اولین کسی باشید که از برنامه های آموزشی ما باخبر می شود


احساس رضایت را با ساعیان ارتباط آینده پیشرو تجربه کنید
آدرس : تهــــران، خیابان مطهـــــری
خیابان اورامان، پلاک ۳۴، واحد ۱۰۴
تلفن‌:‌
۰۲۱   88315442
۰۲۱   ۸۸۳۱۶۷۰۴
۰۲۱   ۸۸۳۱۶۷۱۸
۰۲۱   ۸۸۸۲۶۱۱۷
۰۲۱   ۸۸۳۱۵۳۸۴
[email protected]
arrow-down تماس با ما
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت ساعیان ارتباط آینده پیشرو می‌باشد
scroll to top